Nyhedsbrev
Servicemål

Servicemål

Distribution

Køventetid
Målsætning på sektorplan er, at kundernes ventetid på apoteket i gennemsnit bør være under 5 min., og højst 5 % af kunderne bør vente mere end 10 min.
Ekspeditionstid
Vi har just in time ekspedition derfor ikke relevant
Fejludlevering
Der accepteres højst 0,02% fejludleveringer i forhold til antal ordinationer.
Fejludlevering ved dosisdispensering
Max 3 fejl i doseringskort pr. år.
Servicegrad (leveringsevne)
I mindst 98% tilfælde hvor det receptpligtige lægemiddel og apoteksforbeholdte håndkøbslægemidler haves på lager, når kunden ønsker det udleveret eller sendt.

Rådgivning og information

Faglig rådgivning og information i skranken
Mindst 90% af kunderne i målgruppen for rådgivning inviteres til dialog
Faglig rådgivning og information til forsendelseskunder
Relevante forsendelseskunder medgives information omkring substitution og ved kampagner medgives evt. information om givent præparat, sygdom eller aktivitet.

Medarbejdere på apoteket

Apotekeren (apotekets ejer)
Sten Grønved
Apotekets farmaceuter
2 stk
Apotekets farmakonomer
10 stk
Apotekets farmakonomelever
3 stk
Apotekets øvrige medarbejdere
3 stk

Handicapbetjening

Fysisk tilgængelighed for handicappede
Apoteket er handicapvenligt indrettet med indgangsparti i et plan og bred dør, der står åben så det er let tilgængeligt for f.eks kørestolsbrugere. Foretningslokalet er indrettet så man let kan komme til skrankerne og rundt blandt varerne. Der forefindes

Dine oplysninger